لندن

وست مینستر

وست مینستر به عنوان قطب سیاسی لندن شناخته می شود و پارلمان انگلیس در کاخ وست مینستر قرار دارد. برج مشهور ساعت بیگ بن در ضلع شمال شرقی ساختمان پارلمان واقع شده است.

هر یک ساعت یک بار ، زنگ این ساعت نمادین به صدا در می آید. اما این ساعت معروف ، از 21 اوت 2017 به مدت 4 سال خاموش به منظور تعمیر خاموش شده و از سال 2020 مجدداً نصب شد.

کلیسای وست مینستر یکی دیگر از نقاط دیدنی در لندن است که تقریباً هر روز در معرض دید عموم است. اگر به دنبال استراحت در میدان پارلمان هستید ، مجسمه های سیاستمداران مشهور از جمله وینستون چرچیل و نلسون ماندلا را نیز خواهید دید.

+ نوشته شده در شنبه 7 تير 1399ساعت 10:08 توسط سمیرا | | تعداد بازدید : 22

چرخ هزاره

یکی از دیدنی های لندن که شاید در بعضی از فیلم ها و سریال ها از آن شنیده باشید یا دیده باشید ، چشم لندن یا چرخ هزاره است. اگر به لندن سفر کنید و این جاذبه گردشگری را نبینید ، سفر شما ناقص خواهد بود. این چرخ و فلک غول آسا در اصل به مناسبت جشن هزاره ساخته شد و در بالای آن منظره بی نظیری از سراسر شهر دیده می شود.این چرخ و فلک غول آسا در شبها و مناسبت های خاص ، با چراغ های رنگارنگ خود هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

پس از بازدید از این منطقه ، می توانید به آکواریوم لندن در این نزدیکی بروید و از دیدن انواع آبزیان مانند عروس دریایی ، اسب دریایی و تمساح لذت ببرید.

+ نوشته شده در چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399ساعت 14:47 توسط سمیرا | | تعداد بازدید : 116

کاخ وست مینستر

کاخ وست مینستر محل سکونت پادشاهان انگلیسی در قرن یازدهم بود و از نظر استراتژیک بخش مهمی از لندن بود. این کاخ در سال 1512 آتش گرفت و پس از آن به عنوان ساختمان پارلمان انگلیس استفاده شد. اما دوباره در سال 1834 ، این کاخ دچار آتش سوزی دیگری شد و بخش هایی از کاخ تاریخی را تخریب کرد و تنها تعداد محدودی از بناها را در تاریخ خود به جای گذاشت. خسارت کاخ وست مینستر آنقدر شدید بود که مجبور شدند کاملاً آن را بازسازی کنند.

این کاخ یکی از مشهورترین و بزرگترین کاخ های شهر لندن است که بیش از 100 پله بزرگ دارد و توسط اتاق هایی در طبقات مختلف به هم وصل شده است. قصر تاریخی مربوط به قرن یازدهم میلادی است و قسمت دوم نیز در سالهای اخیر ساخته شده است و قسمت هایی به آن اضافه شده است. برج جواهرات مهمترین قسمت این مجموعه است که معماری آن و کل کاخ توسط یکی از مشهورترین معماران ، سر چارلز باری طراحی شده است.

برج ویکتوریا یک قطعه دیگر از معماری شاهکار در کاخ وست مینستر در لندن است که ارتفاع آن 98 متر است. اگر می خواهید از این کاخ و برج ساعت که در آن واقع شده است بازدید کنید ، باید آن را در قسمت شمالی رودخانه توماس جستجو کنید.

+ نوشته شده در يکشنبه 28 ارديبهشت 1399ساعت 14:14 توسط سمیرا | | تعداد بازدید : 37

هاید پارک

هاید پارک یکی از چهار پارک رویال انگلیس در لندن است.

هاید پارک یکی از بزرگترین پارک های لندن و یکی از پارک های سلطنتی این شهر است. هاید پارک از شمال به خیابان بایسواتر از جنوب به خیابان دکتر کریج، از شرق به خیابان پارک لین و از غرب به خیابان باغ کاخ کنگستون محدود شده است. هاید پارک توسط دریاچه سرپنتاین به دو قسمت تقسیم شده است. هاید پارک به همراه باغ کنسینگتون 253 هکتار وسعت دارد.

هاید پارک محل برگزاری نمایشگاه بزرگی در سال 1851 بود ، نمایشگاهی که به خاطر آن بنای کریستال پالاس توسط سر جوزف پکستون طراحی شد. هاید پارک همیشه مرکز تظاهرات مختلف بوده است.

+ نوشته شده در دوشنبه 22 ارديبهشت 1399ساعت 13:11 توسط سمیرا | | تعداد بازدید : 117

معرفی

لندن پایتخت انگلستان و ایرلند شمالی است. همچنین بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر انگلیس و بزرگترین منطقه شهری در اروپا است.

این شهر که در سواحل رودخانه تیمز واقع شده ، 2000 سال قدمت دارد و قدمت آن به روم باستان باز می گردد. شهر لندن ، به عنوان هسته تاریخی لندن ، تا حد زیادی حفظ شده است ، و توسعه آن از قرن نوزدهم آغاز شد و امروز این شهر مهمترین شهر انگلستان است و از ساختار اداری بسیار بزرگی برخوردار است.

یکی از مهمترین مراکز اقامتی لندن ، شهر باستانی لندن است که امروزه دو میلیون نفر در آن زندگی می کنند. این شهر سالها پیش با کمک رومیان ساخته شده است. پس از ساخت شهر لندن ، این شهر مرکز اصلی حرکتهای بزرگ تاریخ بوده است. این نوع رنسانس انگلیسی با پیشرفت صنعتی و انقلابی و احیای زبان گوتی همراه بود.

این شهر یکی از مراکز مهم تجاری ، مالی و فرهنگی جهان است و تأثیر بسیار خوبی در سیاست ، آموزش ، سرگرمی ، رسانه ، معماری و هنر دارد.

لندن میزبان بازی های المپیک تابستانی 1908 ، 1948 و 2012 و پارالمپیک 2012 بود.

+ نوشته شده در يکشنبه 14 ارديبهشت 1399ساعت 11:03 توسط سمیرا | | تعداد بازدید : 97

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]