لندن

کاخ وست مینستر

کاخ وست مینستر محل سکونت پادشاهان انگلیسی در قرن یازدهم بود و از نظر استراتژیک بخش مهمی از لندن بود. این کاخ در سال 1512 آتش گرفت و پس از آن به عنوان ساختمان پارلمان انگلیس استفاده شد. اما دوباره در سال 1834 ، این کاخ دچار آتش سوزی دیگری شد و بخش هایی از کاخ تاریخی را تخریب کرد و تنها تعداد محدودی از بناها را در تاریخ خود به جای گذاشت. خسارت کاخ وست مینستر آنقدر شدید بود که مجبور شدند کاملاً آن را بازسازی کنند.

این کاخ یکی از مشهورترین و بزرگترین کاخ های شهر لندن است که بیش از 100 پله بزرگ دارد و توسط اتاق هایی در طبقات مختلف به هم وصل شده است. قصر تاریخی مربوط به قرن یازدهم میلادی است و قسمت دوم نیز در سالهای اخیر ساخته شده است و قسمت هایی به آن اضافه شده است. برج جواهرات مهمترین قسمت این مجموعه است که معماری آن و کل کاخ توسط یکی از مشهورترین معماران ، سر چارلز باری طراحی شده است.

برج ویکتوریا یک قطعه دیگر از معماری شاهکار در کاخ وست مینستر در لندن است که ارتفاع آن 98 متر است. اگر می خواهید از این کاخ و برج ساعت که در آن واقع شده است بازدید کنید ، باید آن را در قسمت شمالی رودخانه توماس جستجو کنید.

+ نوشته شده در يکشنبه 28 ارديبهشت 1399ساعت 14:14 توسط سمیرا | | تعداد بازدید : 38

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]